test

CRM - Alakart Restoran Rezervasyon Yönetimi



  • Kiosk Misafir Alakart Restoran Rez. Sistemi
  • Misafir her aşamada yönlendiren, kolay kullanıma uygun ara yüz,
  • Ön büro Profil/Oda Entegrasyonu 
  • Otel misafirlerinin A’la Carte restoranlara dokunmatik Kiosk Sistemi üzerinden kişi sayısı ve masa seçimi belirtilerek rezervasyon yapabilmesi,
  • A’La Carte restoranlardaki misafir kapasitesinin tanımlanabilmesi,
  • Masaların ve oturma şekillerinin belirlenebilmesi ve görüntülenebilmesi, 
  • Rezervasyon kuralları ve tanımlamalarının yapılabilmesi,
  • Özel konuklar için manüel rezervasyon takibi yapılabilmesi
  • İngilizce, Almanca, Rusça ve Türkçe dil seçenekleri, 4 Dilde kullanıma imkân sağlayan parametrik yapı,

              Misafire A’La Carte rezervasyon çıktısı vererek işlem ve takip kolaylığı sağlama,

              Kartlı sisteme uygun altyapı.

  • Otel aplikasyon Entegrasyonu

Crm Diğer Modülleri     Sağlık Kaydı Takip Yönetimi Sağlık kaydı girişi; - Sağlık Kuruluşu Tanımlama yapılabilir, - Semptom Tanımlama yapılabilir, - Tanı/Teşhis Tanımlama oluşturulabilir. Kullanım amacı; Sağlık kaydı takibinin kullanım amacı tesise daha önce gelen misafirlerin sağlık kayıtlarını, rahatsızlıklarını, kullandığı sağlık kuruluşlarının bilgilerini tutarak, konaklamanın tekrarlanması durumunda misafir daha sağlıklı ortam sağlayabilmektir. Misafirin, diğer misafirlerin sağlıklarını etkileyecek bir rahatsızlığı var ise, misafir odada konakladıktan sonra odasında dezenfektasyon yapılmasını gerektiren bir durum var ise bunlar otel yetkilileri tarafından takip edilebilmekte, bu sayede tüm misafirlerin konaklama standartları yükseltilmektedir. Reklamasyon Takip Yönetimi - Reklamasyon Talep Türü Tanımlanabilir, - Reklamasyon Kategorisi tanımlanabilir, Reklamasyon takibinin amacı, tesis hakkında misafirlerin uyguladığı reklamasyonların takibidir ve kontrolüdür. Tesise reklamasyon bildiriminde bulunmuş olan bir misafirin, talebi ve reklamasyon sebebi takip edilerek memnuniyetin arttırılması, sonrasında misafirin tekrar konaklaması durumunda aynı olayların yaşanmaması adına

Gerekli önlemler alınabilmektedir. Bu yolla misafirlerin genel memnuniyetinin arttırılması hedeflenmektedir.

CRM Satış Görüşme ve Teklif Takip Sistemi Tesisin satış görüşmelerin takibi, ortak veri tabanı oluşturulması, özel şablonunuz üzerinden teklif gönderme, verilen tekliflerin takibi, rezervasyon ile ilişkilendirme, konfirmasyon mektubu, teklif sonuçlandırma ve raporlama.

Bülten
-
Aylık bülten için e-posta adresinizi girin